|
Piraci Morza Czaszek Bo najważniejsza jest wolność!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uthar
Administrator
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:47, 05 Sie 2006 Temat postu: System. |
|
|
1. Mechanika:
Cechy:
Siła- odpowiada za siłę ciosu, oraz możliwości noszenia niektórych przedmiotów.
Obrażenia minimalne: (Si+2lv):20+1 Obrażenia maksymalne: (Si+lv):10 +1
Po wyliczeniu obrażeń np. 11-17 rzucasz kostkami k 6 3 razy jeśli masz wynik mniejszy od 11 to masz podciągany wynik do 11 jeśli większy od 17 (czyli 1 zmniejszamy wynik do 17
Zręczność- odpowiada za celność ciosów i możliwości używania niektórych przedmiotów.
+do ataku wynikający z zręczności to 2*Zręczność.
Zwinność- odpowiada za unikanie ciosów i korzystanie z niektórych przedmiotów
2*zwinność do obrony.
Żywotność- zwiększa ilosć hp o 5.
Życie to 5*lv plus 5*żywotność.
Trafienie=2*lv+2*zr+bonusy od przedmiotów
Obrona=2*lv+2*zw+bonus od przedmiotów.
Co lv dostaje sie 5 ptk na statysatyki. Przyjmujemy, że każda raza i kalsa ma 10 każdej statystyki na początku. Przy czym należy pamietac o modyfikatorach.
lv 1 0xp
lv 2 10 xp
lv 3 30 xp
lv 4 70 xp
lv 5 100 xp
a dalej podam jak ktoś wejdzie wyzej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Nie 18:14, 03 Gru 2006, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asghan
Mówca
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 12:43, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Co do innych działań to może napisze jak będzie z życiem:
Wszystkie postacie mają określona liczbę PŻ.
Kiedy postać dostaje obrażenia, odejmij ich ilość od PŻ postaci.
Efekty utraty PŻ:
0 PŻ - postać jest bezsilna.
Od -1 do -9 PŻ - postać umiera.
-10 i mniej - postać jest martwa.
Kiedy aktualne PŻ postaci spadną dokładnie do 0, postać jest bezsilna. Nie jest nieprzytomna, ale jest blisko tego. Postać może wykonać tylko częściową akcje w każdej rundzie i jeśli wykona jakiekolwiek wyczerpujące działanie, dostaje 1 pkt. obrażeń po jego zakończeniu.
Kiedy postać spadnie między -1 do -9 PŻ włącznie, jest umierająca. Natychmiast pada nieprzytomna i nie może podejmować akcji.
Jeśli postać spadnie do -10 PŻ lub mniej, jest martwa. Inna postać może powstrzymać umierającego przed utratą dalszych PŻ i ustabilizować go po udanym leczeniu.
Postać odzyskuje 2PŻ na poziom postaci za dzień odpoczynku. Jeśli postać odpocznie całkowicie (nic nie robi przez cały dzień), odzyskuje 2 PŻ na każdy poziom postaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asghan
Mówca
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 13:16, 14 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
TABELA TRAFIEŃ
1-2 Czubek głowy
3-4 Czoło
5 Ucho - Prawe
6 Ucho - Lewe
7-9 Szczęka
10-12 Broda
13-15 Szyja
16-25 Ramię - Prawe
26-27 Łokieć - Prawy
28-33 Przedramię - Prawe
34 Nadgarstek - Prawy
35 Dłoń - Prawa
36-45 Ramię - Lewe
46-47 Łokieć - Lewy
48-53 Przedramię - Lewe
54 Nadgarstek - Lewy
55 Dłoń - Lewa
56-63 Klatka Piersiowa
60 Serce
64-70 Żebra
71-78 Brzuch
79-80 Krocz
81-84 Udo - Prawe
85 Kolano - Prawe
86-89 Goleń - Prawy
90 Stopa - Prawa
91-94 Udo - Lewe
95 Kolano - Lewe
96-99 Goleń - Lewy
100 Stopa - Lewa
Tak oto wygląda tabela trafień dzięki, którym nasze potyczki na sesjach staną się nieco bardziej ciekawe.
A teraz trochę wyjaśniej jak to działa.
Na początek trzeba zaznaczyć, że dany system jest banalnie prosty.Wszytsko polega na tym, że rzucamy K100 dwa razy. Pierwszy rzut mówi nam czy trafiliśmy, drugi pokazuje miejsce trafienia. A nie mówiłem, że system jest banalny;) no i jeszcze dodaje sie obrazenia dokonane dzieki naszej broni i jest wszystko wspaniale;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asghan
Mówca
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Sob 13:09, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Co do kasy to zaleznie od poziomu przeciwnika jeżeli przeciwnik posiada 1 lvl to rzucamy kostka k10 i wynik bedzie wynosil od wyniku. lvl2:20k lvl3:30k lvl10:100k itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uthar
Administrator
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 1684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:10, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mała uwaga dla bawiacych sie w sesji, w kliamcie odgrywamy swoja postac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|